0
  • Насловна
  • О школи
  • Запослени
    • Управа школе и стручни сарадници
    • Разредна настава
    • Предметна настава
    • Помоћно техничко особље
  • Документа
  • Летопис
    • Школска 2014/2015. год.
    • Септембар 2015
    • Школска 2016/2017 год.
    • Школска 2017/2018 год.
    • Школска 2018/2019. год.
  • Набавке
  • Галерија

Последње објављено

  • НАГРАДА НА МАТЕМАТИЧКОМ ТАКМИЧЕЊУ ,,МИСЛИША" ЗА НАШЕГ ЂАКА
  • РУКОМЕТАШИЦЕ ОШ ,,ИВО АНДРИЋ“ ПИШУ УСПЕСИМА НОВУ ИСТОРИЈУ ШКОЛЕ! ЧЕТВРТИ ПУТ ЗАРЕДОМ ШАМПИОНКЕ ГРАДА, ОКРУГА И МЕЂУОКРУГА!
  • НИКОЛИНА ЗАБЛИСТАЛА И НА ОКРУЖНОМ ТАКМИЧЕЊУ ИЗ ИСТОРИЈЕ
  • Успеси наших ђака на Градском такмичењу из атлетике (април 2024)
  • Рекреативна настава на Дивчибарама 2024

Ученици

  • Обавештења
  • Новости
  • Списак ученика по одељењима
  • Школско звоно
  • Распоред часова
  • Час одељенског старешине
  • Распоред контролних вежби
  • Професионална оријентација
  • Упис у средњу школу
  • Игром кроз историју
  • Бивши ученици
  • Такмичења
  • Ученички парламент

Родитељи

  • Упис у први разред
  • Термини отворених врата
  • Списак одељенских старешина
  • мој есДневник
  • Лице за заштиту података о личности

Наши прваци – сјајни математичари!

Print | Email | Hits: 1593

Mislisa uspeh Radincana fotka

Ако се по јутру дан познаје, а школа по првацима, онда ће ОШ „Иво Андрић“ у Радинцу наредних година врвети од добрих математичара!

Још једна вест која нас је одушевила – 19 НАГРАДА И ПОХВАЛА на математичком такмичењу „Мислиша“ одржаном 12. марта, непосредно пре почетка наставе на даљину!

9 награда (1 друга награда, 8 трећих награда) и 10 похвала за наших осамнаест првака и једног другака!

Својим успесима наши малишани издвојили су се међу чак 54 500 учесника, ученика основних и средњих школа Србије који су се овог марта надметали у знању из математике! Доказали су да имају „кликер“ за математичке заврзламе и да за њих ова тешка наука није баук!

БРАВО, ДЕЧИЦЕ! БРАВО, УЧИТЕЉИЦЕ! ПОНОСНИ СМО НА ВАС!

Имена награђених и похваљених:

Одељење 1-1 (учитељица Весна Марић)

Илија Ристић – 2. награда (56 бодова)

Нина Николић – 3. награда (53 бода)

Виктор Костић – 3. награда (52 бода)

Вељко Костић – 3. награда (51 бод)

Урош Јаковљевић – похвала (49 бодова)

Давид Дајић – похвала (47 бодова)

Теодора Милановић – похвала (45 бодова)

Одељење 1-2 (учитељица Ленка Миловановић)

Немања Алексић – похвала (47 бодова)

Одељење 1-3 (учитељица Љиљана Светозаревић)

Хелена Цојић – 3. награда (52 бода)

Алекса Јовановић – 3. награда (52 бода)

Алекса Крстић – похвала (49 бодова)

Ђорђе Јовановић – похвала (48 бодова)

Вања Јовановић – похвала (46 бодова)

Марко Лазић – похвала (46 бодова)

Никола Петровић – похвала (45 бодова)

Одељење 1-4 (учитељица Миленија Миленковић):

Сара Перишић – 3. награда (52 бода)

Михајло Рајковић – 3. награда (52 бода)

Невена Симић – 3. награда (52 бода)

Одељење 2-3 (Виолета Крстић)

Страхиња Златковић – похвала (47 бодова)

Одељење 2-4 (Драгица Поповић)

Немања Миленковић - похвала

Свака част, мале мислише!

*******

„Мислиша“ је национално математичко такмичење ученика основних и средњих школа које организује од 2006. године Математичко друштво „Архимедес“ из Београда. Ово популарно такмичење, које сваке године окупља велики број ученика Србије, организује се у два нивоа – основни ниво и републичко финале (ове школске године републички ниво такмичења биће одложен због ванредних мера).

ПРВАЦИ

Print | Email | Hits: 1396

UPIS PRVAKA PESMICA

12 razloga

 

ПП учионица

Print | Email | Hits: 1368

Screenshot 20200421-092552

На самом почетку спровођења наставе на даљину, када су се учитељи и наставници ухватили у коштац са новим изазовима, и психолошко-педагошка служба наше школе одлучила је да им се, на свој начин, придружи. Већ првих дана, педагог Сандра Ивковић и психолог Даниела Јанковић Цветић, направиле су своју Гугл учионицу, како би помогле ученицима, њиховим родитељима и наставницима у овим необичним и тешким околностима. Тренутно је у нашој учионици 147 учесника.

На почетку смо објављивале брошуре, снимке и текстове о вирусу Корона, затим о томе како се изборити са осећањима која су нас све преплавила. Било је и пар савета за родитеље како да о пандемији разговарају са својом децом.

С обзиром на то да се налазимо у својеврсној кризној ситауацији, наш је посао да психолошки саветодавно делујемо на све учеснике школског живота, па смо понудиле своје услуге, а и поставиле презентације и текстове нашег министарства који говоре о помоћи у кризама.

Наставиле смо са темама о осећањима, смеху, срећи. Промовисале смо значај добре организације времена за учење и одмор. Говориле смо и о мотивацији за учење, као врло важној компоненти учења.

Још један важна тема нашла се у нашој Гугл учионици, а то је дигитално насиље. Подсетиле смо ученике шта је то и упозориле их да потраже помоћ ако се са тиме сусретну, уз упутство за избегавање недопустивог понашања на интернету и на могуће последице.

Ученике осмог разреда упутиле смо на Водич за избор занимања на интернету, у недостатку наших редовних тестирања и саветодавних разговора из области професионалне оријенатације. Постављено је и обавештење о пробном завршном испиту.

Са наставницима се консултујемо око рада ученика којима је потребна додатна подршка у учењу и понудиле смо сарадњу њиховим родитељима.

Почело је и пријављивање будућих ђака првака за упис у школу, тако да и нас две прихватамо пријаве и прослеђујемо их секретару школе.

Пошто претпоствљамо да ученици, поред бројних школских обавеза, имају и доста слободног времена, понудиле смо им разне садржаје и идеје за попуњавање истог (загонетке, ребусе, квизове, друштвене игре, препоруке за филмове и читање...)

21.марта 2020. реализована је анкета за ученике о њиховој спремности за учење на даљину. Учествовало је 86 ученика. Од тога, њих 75,6% је одговорило да је спремно за овакву наставу, 22,1% још увек није било сигурно и само 2,3% се није осећало спремним за онлајн наставу.

Након месец дана од увођења ванредног стања у Србији (15.4.), поновиле смо анкету са конкретнијим одговорима, на коју је одговорило 133 ученика, и добиле следеће резултате: - Одлично се сналазим, радим све и стално сам активан у учионицама – 52% ученика, - Добро је, сналазим се, углавном радим задатке и активан сам у учионицама – 33,8%, - Није лоше, сналазим се са понеким задацима, слабије сам активан у учионицама – 10,5%, Лоше, имам проблема са сналажењем, нисам активан у учионицама – 1,5% и добиле смо још три другачија одговора који чине 2,2% ученика. Наш закључак да су се ученици добро снашли и предлажемо им да само тако наставе, док је год потребно. У току је и анкетирање наставника, а о резултатима неком другом приликом.

Надамо се да смо оправдали поверење ученика, родитеља и наставника и да ћемо и даље наставити успешно да сарађујемо, само што нам је жеља да та сарадња буде уживо!

Психолог Даниела Јанковић Цветић

ОБЕЛЕЖАВАЊЕ СВЕТСКОГ ДАНА КЊИГЕ У НАШОЈ ШКОЛИ

Print | Email | Hits: 1376

0. Ognjen Virijevic 6-22. Teodora Antic 7-23. Vukašin Ševo 6-1

Књиге су храна за душу! Читањем добијамо знање, богатимо свој речник, развијамо машту, градимо бољи свет!

Тим и многим другим вредним порукама и цртежима ученици ОШ ,,Иво Андрић“ у Радинцу обележили су Светски дан књиге 23. априла.

Ову дивну активност, уз онлајн разговоре о омиљеним писцима и књигама и вирутелне посете светским библиотекама, наши мотивисани за рад, вредни и талентовани старији основци реализовали су путем наставе на даљину на предлог Драгане Миленковић и Миљане Кравић, наставница српског језика и књижевности. На тај начин смо доказали да виртуелни свет, у којем се процес образовања и васпитања одвија више од месец дана, не представља препреку, већ подстицај за развијање љубави према књизи и читању.

На задатак, да визуелним решењима представе своју наклоност према књизи и одговоре на питање зашто је важно читати, добијени су фантастични цртежи и поруке пуне зрелости и мудрости. Уз приказе загрљаја са књигом, дрвета књига и многа друга креативна ликовна решења којима су наши основци показали да су прави мали уметници, било је и истраживања и записивања цитата о књигама истакнутих књижевника и других мудрих људи, као и доживљаја књиге и читања преточених у речи од којих ћемо издвојити само неколико:

- уз књиге се радујемо, плачемо, смејемо и идемо напред;

- читањем побољшавамо концентрацију и поправљамо расположење;

- уз књиге убијамо досаду, имамо мање стреса, а више опуштања;

- читање нам даје знање, а знање је највећа моћ;

- читањем отварамо ум за нове идеје и нове погледе на свет;

- књиге нам дају многе теме за разговор;

- читањем фантазије могу постати живе;

- кроз читање можемо да постанемо мудрији и успешнији;

- читањем и учењем успевамо да остваримо своје животне циљеве;

- уз књиге заустављамо време;

- најбољи пријатељ је књига, али и човек који нам дарује књигу;

- она која највише ћути, а све зна даје нам могућност да сањамо отворених очију;

- читање нам мења живот и душу набоље, читањем књига обогаћујемо и оплемењујемо себе.

Међу овим прелепим фотографијама, у којима ћете, верујемо, уживати, налази се и књига са заштитном маском – то нам је један седмак поручио симболично да се читањем можемо борити чак и против вируса корона и лакше поднети кућну изолацију.

Уз радост и понос, уместо закључка на крају записа о обележавању Светског дана књиге у радиначкој школи пролећа 2020. године, навешћемо поново размишљања и доживљаје својих ученика:

КЊИГА ЈЕ ЈЕДИНСТВЕНА МАГИЈА! КЊИГЕ СУ ЗАКОН!

*********

Светски дан књиге и ауторских права се сваког 23. априла обележава у целом свету. Први пут је обележен 1995. године, када је овај празник писане речи установљен на Генералној конференцији Организације Уједињених нација за образовање, науку и културу у Паризу, на дан рођења и смрти Вилијама Шекспира, а који се поклапа са годишњицом смрти још једног великана светске књижевности – Мигуела де Сервантеса.

Званично, и Шекспир и Сервантес су умрли истог дана, 23. априла 1616. године.Ипак, то није у потпуности тачно јер је, у то време, Шпанија користила грегоријански, а Енглеска јулијански календар, тако да је Шекспир, заправо, умро 10 дана након Сервантеса, 3. маја по грегоријанском календару.

Занимљиво је да овај дан има дугу историју празновања у Шпанији. По грегоријанском календару посвећен је Светом Ђорђу, а у Шпанији се обележава и као Дан ружа, а од 1923. и као дан сећања на Сервантеса.

Обичај је да овог дана заљубљеници у литературу размењују књиге и руже, а само у Каталонији током двадесет и четири сата прода се око 400 000 књига и чак четири милиона ружа.

СЛИКЕ

 

Допис из министарства

Print | Email | Hits: 1450

Picture1

Picture2

  1. ДРУГАЦИ, МАЛИ ЕКОЛОЗИ – ПРЕЗЕНТАЦИЈА ПРОДУКТА ПРОЈЕКТНЕ НАСТАВЕ
  2. Интервју са библиотекарком
  3. УСКЛИКНИМО С ЉУБАВЉУ, ПОНОСНО И ГЛАСНО, СВЕТИТЕЉУ САВИ!
  4. Радиначке ученице освојиле титулу првака округа у рукомету
  5. Посета кустоса Музеја у Смедереву

Page 10 of 35

  • Start
  • Prev
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Next
  • End

Корисни линкови

  • Министарство просвете
  • Завод за унапређење образовања и васпитања
  • Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања
  • Регионални центар Смедерево
  • Партнер у учењу

@ОШ "Иво Андрић" Радинац

Copyright © 2025 ОШ "Иво Андрић" Радинац. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU General Public License.

Joomla template created with Artisteer.